Kreativni direktor
Copywriter smisli reklamu, dizajner ju složi, a ti pobereš slavu i komade. U gorkoj realnosti, ideš na dosta sastanaka i dosta promišljaš o najboljoj kreativnoj strategiji, najučinkovitijoj i najpamtljivijoj mogućoj tržišnoj komunikaciji koja će oglašivačku kampanju učiniti uspješnom, a brand uzdići do neslućenih visina. "Kreativni" ide prvo u imenu, pa moraš kužiti bolje, smisliti bolje i usmjeriti bolje od ostalih. Pružanje dobrog primjera i godine iskustva čine svoje, pa ako voliš ljude i voliš reklame, postaješ lider kojem kreativni tim vjeruje i s kojim hoće raditi
Client Service Director
Kad se pojaviš u sobi, svi se prestanu porječkati i sve su oči uprte u tvoju sjajnu ponositu figuru. Klijent ti vjeruje i rado će s tobom i na ćevape i u japanski, a za Božić dobivaš najviše buteljki. Znaš kad mali od klijenta ima važnu utakmicu pa esemesaš, čisto za potporu. Nijedan problem nije ti nerješiv, i svaka reklamna kampanja teče glatkije, jer si most razumijevanja između dvije, po prirodi ne baš prijateljske biološke vrste: kreativca i klijenta. I svaka je oglašivačka kampanja, u ozračju međusobnog povjerenja, itekako kreativnija i uspješnija.
Strategic Planner
Relativno nova profesija, pa te kreativci gledaju ispod oka, jer kuže da si neka faca a baš ne sanjare o još jednom šefu. A ti jednostavno znaš sve o istraživanju tržišta i zato znaš koji bi smjerovi oglašivačke kampanje bili najefektniji. Od stručne literature gutaš sve čim iziđe, drugima najnovija istraživanja i analize tebi su već jučerašnja vijest, pronalaziš kampanje i primjere diljem svijeta, pratiš život branda kao kućni liječnik, razumiješ kako bi se određeni proizvod ili usluga mogli najbolje izreklamirati i - razviješ strategiju. Ako to dobro radiš, kreativni direktor će te obožavati, jer ako razmišljanje o kampanji pravilno starta, onda se kampanja kreativno odradi i sretno završi.
Head of marketing
Ako želiš postati marketinška glava, znaj da je u ovoj bulji sve posloženo u savršenu puzzlu: koja je najbolja prodajna strategija, kako unaprijediti uslugu i dovesti više kupaca. U puzzli su četiri glavne marketinške mudrosti: cijena, proizvod, distribucija i promocija. Ako bilo što od toga ne štima, u glavi krene ključati, a onda jao marketinškom tijelu. Glava je odgovorna za marketinški budžet tvrtke, i bavi se oglašivačkom strategijom, odnosima s javnošću i medijskim planovima. Ukratko, živiš na brzoj traci ali je uzbudljivo.