Nastavni plan i trajanje
Nastavni plan i program izvanrednog studija/studija uz rad je po svome sadržaju/kurikulumu istovjetan nastavnom planu i programu redovitog studija. Studij traje 3 akademske godine / 6 semestara
Stupanj obrazovanja i stručno zvanje
Studij menadžmenta tržišnih komunikacija uz rad ima stupanj visokoškolskog obrazovanja - prijediplomski stručni studij. Završetkom studija stječe se stručni/a prvostupnik/ica tržišnih komunikacija (baccalaureu/rea) – bacc.oec.
Organizacija studija
- 18 tjedana po semestru (5 mjeseci)
- nastava svaki drugi tjedan (10 tjedana) četvrtkom i petkom poslije podne, subotom ujutro
- u tjednu bez redovite nastave održava se na MOODLu e-nastava (8 tjedana)
- konzultacije se ugovaraju neposredno tijekom održavanja redovite nastave.
Broj nast. sati po ak. godini
- 330 nast. sati redovite nastave
- 100 nast. sati e-nastave
- 50 nast. sati konzultacija
Prijava za prijemni ispit
do 15. prosinca 2011.
Dokumentacija:
- (original ili ovjerena srednjoškolska svjedodžba,
- domovnica, rodni list,
- potvrda o statusu zaposlenja-poželjno i preporuka poslodavca,
- dvije fotografije 4x6 cm,
- e-mail adresa i upisna pristojba 290,00 kn