Osobitost studijskog programa "Oblikovanje tržišnih komunikacija" odnosi se na okolnost, jedinstvenu i u europskim okvirima, da se na istome mjestu, vrata do vrata, odvija i studijski program "Menadžment tržišnih komunikacija" što otvara nebrojene mogućnosti suradnje na projektima, baš kao i u stvarnome poslovnom svijetu, stalne mogućnosti interdisiplinarnoga timskoga rada na realnim zadacima iz gospodarstva, tako da "se mogu prodati", mogućnosti permanentne suradnje studenata dvaju studija na području tržišne i poduzetničke komunikacije pri čemu se posebna pozornost posvećuje prilagodbi aktualnim poslovnim situacijama sa svim zahtjevima koje ih prate.

  • Glavni cilj studijskog programa "Oblikovanje tržišnih komunikacija" jest obrazovanje za "Art direction" - tj. obrazovanje «generalista» za oblikovanje tržišnih komunikacija, jer «generalizam» je sve više na cijeni. To je sposobnost za mišljenje koje povezuje, umrežava i objedinjuje i iz kojega tek onda dolaze nova kreativna rješenja i ideje.