Studij menadžmenta tržišnih komunikacija

Što je studij menadžmenta tržišnih komunikacija?

Tržišne komunikacije su branša u ekspanziji gdje je "generalizam" sve više na cijeni. To je sposobnost za mišljenje koje povezuje, umrežava i objedinjuje i iz kojega tek onda dolaze nova kreativna rješenja i ideje. To je jedan od glavnih ciljeva studija Menadženta tržišnih komunkacija. Naravski, i dalje će postojati osobne sklonosti, preferencije i izražaji talenta zbog čega se može ostvariti još jedan od ciljeva studija menadžmenta – specijalizacija na nekom od parcijalnih područja tržišnih komunikacija. Usklađen s tzv. "bolonjskim modelom" studij menadžmenta tržišnih komunikacija traje šest semestara – tri godine.

Temeljem ugovora o licenci, studij ima akreditaciju WERBE AKADEMIE am WIFI Wien, ugledne europske visoke škole s 80-godišnjom tradicijom izobrazbe stručnjaka za reklamno gospodarstvo, i temeljem preuzetog koncepta, akreditaciju Međunarodnog udruženja oglašivača – International Advertising Association USA. Završetkom stručnog studija menadžmenta tržišnih komunikacija stječe se visokoškolska izobrazba i stručni naziv: prvostupnik/prvostupnica – menadžer/ica tržišnih komunikacija – bacc. oec.

Studij menadžmenta - Zapošljavanje

Diplomanti stručnog studija menadžmenta tržišnih komunikacija zapošljivi su po tri osnove:

  • prvo, kao menadžeri u branši tržišnih komunikacija;
  • drugo, kao savjetnici klijenata u agencijama, reklamni asistenti, PR- asistenti, medija specijalisti, koncepcionisti, direktmarketing specijalisti, asistenti za produkciju reklamnih filmova, multimedia specijalisti i,
  • treće, kao pokretači i vlasnici specijaliziranih agencija/poduzeća za tržišne komunikacije.

Tko je menadžer?

Studij menadžmenta "proizvodi" menadžere sposobne za kreativno, umreženo te stvaralačko-koncepcijsko razmišljanje.

Detaljnije: Tko je menadžer?

Ciljevi studija menadžmenta

Obrazovanje komunikacijskih generalista jedan je od temeljnih ciljeva studija menadžmenta.

Detaljnije: Ciljevi studija menadžmenta

Organizacija studija menadžmenta

Tijekom prve godine studija menadžmenta nastava se održava u petodnevnom tjednom ritmu u blokovima od, prosječno, pet nastavnih sati dnevno.

Detaljnije: Organizacija studija menadžmenta

Upisi na studij menadžmenta

Upisi na studij menadžmenta tržišnih komunikacija obavljaju se u skladu s postupkom prijema.

Detaljnije: Upisi na studij menadžmenta