Kreativno upravljanje tržišnom komunikacijom

Kreativno upravljanje tržišnom komunikacijom, u njezinoj sveobuhvatnosti, jest spoj stručnog promišljanja i kreativnosti uz uporabu “soft” menadžerskih alata i tehnika, ICT i softwarea koji utjelovljuju nove dimenzije zvuka, pokreta, vremena i virtualnoga prostora u cjelini.

No, ono što ICT i software ne mogu učiniti, a kreativni direktor tržišnih komunikacija kao čovjek može, odnosi se na emocije i subjektivnu interpretaciju događaja, projekta, kampanje, eventa. Zbog toga je specijalistički diplomski stručni studij kreativnoga upravljanja tržišnom komunikacijom u velikoj mjeri i kulturna aktivnost, koja uz estetski i osobni kreativni izraz postaje svojevrsni okvir izvora vrijednosti, emocija, doživljaja i igre koje toliko trebamo u nadolazećoj - digitalnoj eri.

Završetkom diplomskog specijalističkog stručnog studija kreativnog upravljanja tržišnim komunikacijama stječe se visoškolska izobrazba i stručni naziv: diplomirani specijalist tržišnih komunikacija - master struke.