Get Adobe Flash player

Što tu ima za mene, ili, what's in it for me?

Ovo nas pitanje prati tijekom cijelog života.
Rijetko ga postavljamo glavom. Najčešće ga postavljamo srcem.
Koji me osjećaj ovdje očekuje?
Hoću li se osjećati sretno, zadovoljno?
Hoću li postići nešto dobro?
Hoću li se zabaviti?
Hoću li naučiti i iskusiti nešto novo i vrijedno moje pažnje?
Ovo pitanje postavljamo svakog dana.
Kada upoznamo novu osobu za koju osjetimo da bi nam mogla zarobiti srce.
Kada odabiremo film uz koji ćemo provesti večer.
Kada uđemo u schoping centar.
Kada odabiremo životni put na kojem se želimo okušati.
Kada otvorimo knjigu studija tržišne komunikacije…
Tržišna komunikacija bavi se onime što svakodnevno zaokuplja svakog od nas.
Tržišna komunikacija želi doprijeti do ljudskog srca, želi ga ispuniti zadovoljstvom, želi ga zabaviti, nasmijati, ganuti, uvjeriti, umiriti...dodirnuti.
Tržišna komunikacija svakodnevno odgovara ljudima na pitanje odozgo.
College of AGORA - Visoka škola tržišnih komunikacija pruža Ti pristup najboljim idejama u branši, nudeći Ti raznolike karijerne opcije.
Vidiš li se u karijeri: kreativnog direktora ili head of marketinga, voditelja kljenata, voditelja kampanja, producenta,  PR-ovca, event menadžera, medija planera, voditelja brandova, voditelja prodaje, client service direktora ili art direktora, grafičkog ili webdizajnera, city dizajnera ili dizaajnera sajamskih izložbi i evenata - Agora Ti pruža najčvršće temelje za velika karijerna postignuća učeći Te kako ljudima odgovoriti na pitanje iz naslova.

Zato pogledaj ima li tu nešto za tebe!