demo

Pobjednici IdejaXice na DANIMA KOMUNIKACIJA

U sklopu Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala marketinških komunikacija, proglašeni su pobjednici natjecanja studentskog natjecanja IdejaXica.

Saznaj više
demo
demo demo

Sljedeći termin prijave

2 9 Srpanj

Studiraj Menadžment ili Dizajn

Saznaj više

Što je diplomski
studij kreativnog
upravljanja?

Kreativno upravljanje tržišnom komunikacijom, u njezinoj sveobuhvatnosti, jest spoj stručnog promišljanja i kreativnosti uz uporabu “soft” menadžerskih alata i tehnika, ICT i softwarea koji utjelovljuju nove dimenzije zvuka, pokreta, vremena i virtualnoga prostora u cjelini.


Pročitajte više...

Zašto studirati
kreativno upravljanje?

Nema dvojbe, kreativnost će biti pokretač društvenih i ekonomskih promjena u 21.stoljeću, ponajprije u kreativnim industrijama, koje najviše duguju usponu ekonomije znanja gdje se sve više značaja pridaje inovaciji, istraživanju, ulaganju u ICT, obrazovanju i cjeloživotnom učenju.


Pročitajte više...

Nastavni plan
diplomskog studija
kreativnog upravljanja

Nastavni plan kolegija na diplomskom stručnom studiju Kreativnog upravljanja tržišnim komunikacijama...


Pročitajte više...

Studij uz rad kreativnog upravljanja tržišnim komunikacijama

Diplomski studiji uz rad kreativnog upravljanja tržišninim komunikacija je poseban po tome dastudentima uz ostalo nudimo F2F nastavu s domaćim i inozemnim predavačima, konzultacije i puno praktičnog rada, znanja, vještina i iskustva o ključnim zahtjevima:


Pročitajte više...
Upisi na preddiplomski studij menadžmenta
Upisi na preddiplomski studij dizajna
Upisi na diplomski studij kreativnog upravljanja